Reviews endometriosedieet boek

“Vrouwen met endometriose hebben baat bij dit boek"

In mijn dagelijkse praktijk zie ik dat veel vrouwen met endometriose en PMS klachten enorm baat kunnen hebben bij aanpassingen in voeding. Het boek ‘Endometriose en menstruatieklachten te lijf’ is aantrekkelijk geschreven met een korte en heldere uitleg over de kracht van voeding en boordevol recepten’. Herwin je kracht en ga ermee aan de slag. Het gaat om JOU!

Dr. B. Havenith Vrouwenarts, orthomoleculair arts en oprichter van Vrouwenpoli Boxmeer.

"Echt een aanrader voor vrouwen met endometriose"

Dit boek heeft een grote toegevoegde waarde voor je als je als vrouw met endometriose op je voeding wilt gaan letten. Het legt goed uit waarom je welke voedingsmiddelen wel, juist niet of met mate moet eten. Ik kan je dan ook aanraden om dit boek te lezen en daarna meteen in de keuken aan de slag te gaan. Want gezond eten betekent bovenal lekker eten, alleen net iets anders klaar gemaakt. En lekker zijn de recepten zeker. Eet smakelijk!

Bianca de Bie Voorzitter Endometriose Stichting

Benieuwd naar ervaringen van anderen?

Reviews 'Endometriose en menstruatieklachten te lijf!'
  • Beste Stephanie,
    Heel erg bedankt voor de hulp en adviezen die je mij hebt gegeven tijdens ons online consult. Het boek lag al een tijdje op mij te wachten maar omdat ik niet goed wist waar ik moest beginnen heb ik een online consult aangevraagd. Je hebt echt de tijd genomen om naar mijn verhaal te luisteren en om alle klachten in kaart te brengen. Ik heb jouw adviezen opgevolgd en ben met het endometriose dieet aan de slag gegaan. Ik merkte direct verschil! Wat een verademing was dat! Ik houd me nog steeds aan het dieet en ben zo goed als klachtenvrij. Ik had de hoop op een buikpijn vrij leven enigszins opgegeven maar jouw hulp is het toch gelukt! Nogmaals heel erg bedankt voor alles! Groetjes, Kiki

(geverifieerde eigenaar)

• Vandaag heb ik uw boek ontvangen en daar ben ik erg blij mee. Er staan veel en lekkere recepten in.

• lees meer