Reviews endometriosedieet boek

“Vrouwen met endometriose hebben baat bij dit boek"

In mijn dagelijkse praktijk zie ik dat veel vrouwen met endometriose en PMS klachten enorm baat kunnen hebben bij aanpassingen in voeding. Het boek ‘Endometriose en menstruatieklachten te lijf’ is aantrekkelijk geschreven met een korte en heldere uitleg over de kracht van voeding en boordevol recepten’. Herwin je kracht en ga ermee aan de slag. Het gaat om JOU!

Dr. B. Havenith Vrouwenarts, orthomoleculair arts en oprichter van Vrouwenpoli Boxmeer.

"Echt een aanrader voor vrouwen met endometriose"

Dit boek heeft een grote toegevoegde waarde voor je als je als vrouw met endometriose op je voeding wilt gaan letten. Het legt goed uit waarom je welke voedingsmiddelen wel, juist niet of met mate moet eten. Ik kan je dan ook aanraden om dit boek te lezen en daarna meteen in de keuken aan de slag te gaan. Want gezond eten betekent bovenal lekker eten, alleen net iets anders klaar gemaakt. En lekker zijn de recepten zeker. Eet smakelijk!

Bianca de Bie Voorzitter Endometriose Stichting

Benieuwd naar ervaringen van anderen?

Reviews 'Endometriose en menstruatieklachten te lijf!'
  • Nadat eind 2019 de menstruatieklachten heftiger werden, ben ik op onderzoek uitgegaan. De huisarts en het ziekenhuis bezocht, maar door de lange wachttijden, ben ik verder gaan zoeken. Via google kwam ik terecht bij Stephanie van Hulst, ik heb direct haar boek “Endometriose” gekocht, deze 2 keer gelezen en een online afspraak gemaakt. Wauw, wat heeft dit mij ontzettend veel geholpen. De pijn is veel minder geworden, mijn darmklachten zijn weg, mijn energie wordt weer meer, dus allemaal een positief effect, dankzij het dieet wat beschreven wordt in haar boek. Het was heel even omschakelen en dat was het zeker waard want mijn gezondheid en vitaliteit zijn hierdoor echt verbeterd, ik ben hier erg dankbaar voor.

Groetjes,

• Ik ben gestart met lezen en het is fijn, duidelijk en herkenbaar geschreven. Ik neem het in kleinere “brokjes” tot me, omdat het me ook wel weer bewust heeft gemaakt van hetgeen vrouwen met endometriose hebben te “ondergaan” en ook ondergaan zonder daar (als ik voor mezelf spreek) veel over delen/naar buiten brengen.

• lees meer

Kookboek endometriosedieet aanbevolen door gynaecologen en EndometrioseStichting

de helende kracht van voeding voor vrouwen Inkijkexemplaar Bestel het boek Op voorraad. 30 dagen bedenktijd: niet goed is geld terug.