Reviews endometriosedieet boek

“Vrouwen met endometriose hebben baat bij dit boek"

In mijn dagelijkse praktijk zie ik dat veel vrouwen met endometriose en PMS klachten enorm baat kunnen hebben bij aanpassingen in voeding. Het boek ‘Endometriose en menstruatieklachten te lijf’ is aantrekkelijk geschreven met een korte en heldere uitleg over de kracht van voeding en boordevol recepten’. Herwin je kracht en ga ermee aan de slag. Het gaat om JOU!

Dr. B. Havenith Vrouwenarts, orthomoleculair arts en oprichter van Vrouwenpoli Boxmeer.

"Echt een aanrader voor vrouwen met endometriose"

Dit boek heeft een grote toegevoegde waarde voor je als je als vrouw met endometriose op je voeding wilt gaan letten. Het legt goed uit waarom je welke voedingsmiddelen wel, juist niet of met mate moet eten. Ik kan je dan ook aanraden om dit boek te lezen en daarna meteen in de keuken aan de slag te gaan. Want gezond eten betekent bovenal lekker eten, alleen net iets anders klaar gemaakt. En lekker zijn de recepten zeker. Eet smakelijk!

Bianca de Bie Voorzitter Endometriose Stichting

Benieuwd naar ervaringen van anderen?

Reviews 'Endometriose en menstruatieklachten te lijf!'
  • Veel interessant lectuur. Super bedankt!!

• Beste Stephanie,
    Met veel interesse heb ik je boek gelezen en ben ik van start gegaan met de nieuwe voedingswijze. Na 2 maanden de adviezen uit je boek te hebben gevolgd, heb ik de stap durven wagen om mijn implanon eruit te laten halen. Inmiddels 3 menstuaties gehad, die echt veel beter te doen waren dan voor die tijd (minder bloedstolsels en minder extreem heftige pijn)! Je voedingsadviezen hebben zeker op mij zijn positieve uitwerking gehad tot nu toe en nu…. ben ik zwanger!…. Op mijn 38ste bij poging 3 raak!!!

• lees meer

Kookboek endometriosedieet aanbevolen door gynaecologen en EndometrioseStichting

de helende kracht van voeding voor vrouwenInkijkexemplaar Bestel het boek Op voorraad. 30 dagen bedenktijd: niet goed is geld terug.