Reviews endometriosedieet boek

“Vrouwen met endometriose hebben baat bij dit boek"

In mijn dagelijkse praktijk zie ik dat veel vrouwen met endometriose en PMS klachten enorm baat kunnen hebben bij aanpassingen in voeding. Het boek ‘Endometriose en menstruatieklachten te lijf’ is aantrekkelijk geschreven met een korte en heldere uitleg over de kracht van voeding en boordevol recepten’. Herwin je kracht en ga ermee aan de slag. Het gaat om JOU!

Dr. B. Havenith Vrouwenarts, orthomoleculair arts en oprichter van Vrouwenpoli Boxmeer.

"Echt een aanrader voor vrouwen met endometriose"

Dit boek heeft een grote toegevoegde waarde voor je als je als vrouw met endometriose op je voeding wilt gaan letten. Het legt goed uit waarom je welke voedingsmiddelen wel, juist niet of met mate moet eten. Ik kan je dan ook aanraden om dit boek te lezen en daarna meteen in de keuken aan de slag te gaan. Want gezond eten betekent bovenal lekker eten, alleen net iets anders klaar gemaakt. En lekker zijn de recepten zeker. Eet smakelijk!

Bianca de Bie Voorzitter Endometriose Stichting

Benieuwd naar ervaringen van anderen?

Reviews 'Endometriose en menstruatieklachten te lijf!'
  • Het boek heeft een behoorlijk prijsje, maar uiteindelijk toch aangeschaft. Geen moment spijt. Wat een superuitleg over endometriose en wat helpt ervoor. Ik begrijp mezelf nu ook beter. En de recepten zijn echt goed te doen. Wel even wennen aan geen suiker en wat andere producten. Maar je went snel. T zijn veel recepten, dus ik kan even vooruit.
    De 5 sterren zeker waard.

(geverifieerde eigenaar)

• ‘Ik ben echt super blij met ons gesprek vooraf en al je tips. Het helpt me beter herstellen. In het ziekenhuis is er weinig wat ik kan eten dus het thuisfront zorgt voor heerlijke soepen en smoothies uit je boek.’
    @elberseline

• lees meer

Kookboek endometriosedieet aanbevolen door gynaecologen en EndometrioseStichting